2017-11-21 18:00 — 18:45

További időpontok
2017-11-28 18.00 – 18.45
2017-12-05 18.00 – 18.45
2017-12-12 18.00 – 18.45
2017-12-19 18.00 – 18.45
2017-12-26 18.00 – 18.45
2018-01-02 18.00 – 18.45
2018-01-09 18.00 – 18.45
2018-01-16 18.00 – 18.45
2018-01-23 18.00 – 18.45
2018-01-30 18.00 – 18.45
2018-02-06 18.00 – 18.45
2018-02-13 18.00 – 18.45
2018-02-20 18.00 – 18.45
2018-02-27 18.00 – 18.45
2018-03-06 18.00 – 18.45
2018-03-13 18.00 – 18.45
2018-03-20 18.00 – 18.45
2018-03-27 18.00 – 18.45
2018-04-03 18.00 – 18.45
2018-04-10 18.00 – 18.45
2018-04-17 18.00 – 18.45
2018-04-24 18.00 – 18.45
2018-05-01 18.00 – 18.45
2018-05-08 18.00 – 18.45
2018-05-15 18.00 – 18.45
2018-05-22 18.00 – 18.45
2018-05-29 18.00 – 18.45
2018-06-05 18.00 – 18.45
2018-06-12 18.00 – 18.45
2018-06-19 18.00 – 18.45
2018-06-26 18.00 – 18.45
2018-07-03 18.00 – 18.45
2018-07-10 18.00 – 18.45
2018-07-17 18.00 – 18.45
2018-07-24 18.00 – 18.45
2018-07-31 18.00 – 18.45
2018-08-07 18.00 – 18.45
2018-08-14 18.00 – 18.45
2018-08-21 18.00 – 18.45
2018-08-28 18.00 – 18.45
2018-09-04 18.00 – 18.45
2018-09-11 18.00 – 18.45
2018-09-18 18.00 – 18.45
2018-09-25 18.00 – 18.45
2018-10-02 18.00 – 18.45
2018-10-09 18.00 – 18.45
2018-10-16 18.00 – 18.45
2018-10-23 18.00 – 18.45
2018-10-30 18.00 – 18.45
2018-11-06 18.00 – 18.45
2018-11-13 18.00 – 18.45
2018-11-20 18.00 – 18.45
2018-11-27 18.00 – 18.45
2018-12-04 18.00 – 18.45
2018-12-11 18.00 – 18.45
2018-12-18 18.00 – 18.45
2018-12-25 18.00 – 18.45
2019-01-01 18.00 – 18.45
2019-01-08 18.00 – 18.45
2019-01-15 18.00 – 18.45
2019-01-22 18.00 – 18.45
2019-01-29 18.00 – 18.45
2019-02-05 18.00 – 18.45
2019-02-12 18.00 – 18.45
2019-02-19 18.00 – 18.45
2019-02-26 18.00 – 18.45
2019-03-05 18.00 – 18.45
2019-03-12 18.00 – 18.45
Tenger George
+36-30-900-933
george.tenger@gmail.com

A Csö erőteljes gyakorlat, melynek célja az egohoz való ragaszkodás közvetlen átvágása (tib. gcod). Ez a jellegzetesen tibeti gyakorlat, Macsig Labdrön női mestertől származik, aki kb. i. sz. 1 000 körül élt.
Az általuk végzett gyakorlat – melyet Csögyal Namkhai Norbu átadásának megfelelően végeznek – legnagyobb része Dzsigme Lingpa, a Longcsen Nyingthig hagyományából származó, Dákinik Kacaja c. tudatkincséből (tib. gongter) ered.
A gyakorláson való részvételt megelőzően célszerű  megkapni Csögyal Namkhai Norbutól a Guru Jóga átadást, ideális esetben magára a Csö gyakorlatra adott lungot.

A tibeti csö (gcod) szó azt jelenti, hogy vágni, jelen esetben átvágni az egót. Az “Khandrok zengő nevetése” című csö gyakorlat, a 19. századi kiváló mester, Sardza Tasi Gyalcen Rinpocse tanítása, ami segít elengedni az én képzetéhez való ragaszkodást és a félelmeket. A Négy Nagylelkűség Gyakorlat közül az egyik, amit esténként szoktunk végezni.

“A bön hagyományban minden gyakorlat, függetlenül attól, hogy a szútra, a tantra vagy a dzogcsen rendszeréhez tartozik-e, a megszabadulás ösvényére vezeti a gyakorlót. Jóllehet a csö egy speciális módja ennek, sajátos jellemvonásokkal. Habár a csö jelen van mind a tibeti bön, mind a buddhista iskolákban, a gyakorlat alapja a két hagyományban igen eltérő. A buddhista hagyományban azt mondják, hogy a csö gyakorlat eredetileg a Pradzsnyápáramitán alapszik, míg a tibeti bönben a tantrában gyökerezik. Habár mindkét hagyományban a csö előadási módja inkább egyezik a tantrával, mint a szútrával, és mindkét hagyomány úgy ismeri, mint egy nagyon hatásos és erőteljes gyakorlatot, ami elhozza a gyakorlónak a mély nagylelkűség megtapasztalását, valamint az önmegragadástól való megszabadulást, ami a szamszára gyökere. Tehát ez egy igen hatásos eszköz az egyén gyakorlatának fejlesztésére, s mint olyan a bön hagyomány Négy Nagylelkűség Gyakorlatának az egyikét alkotja, amit napi rendszerességgel végzünk.”
/Yongdzin Lopön Tenzin Namdak Rinpocse előszava Alejandro Chaoul: Chöd Practice in the Bön Tradition c. könyvéből/

A foglalkozást tartja:

Tenger George