László eredetileg mint alkalmazott matematikus végzett az ELTE-n, hazai munkahelyeken végzett, diszkrét programozással kapcsolatos munkái után közel két évtizedet töltött Dániában, ahol a Koppenhágai Műszaki Egyetemen a mesterséges intelligencia témakörét kutatta és tanította. Ott került kapcsolatba a Buddha tanításával, vett menedéket, és egyre mélyebben elköteleződött a buddhizmus mellett.

2005-ben települt haza, és nem sokkal a hazaérkezése után már kurzusokat kezdett tartani a Főiskolán. A csoportos foglalkozások szerepét nagyra becsülte az oktatásban, és ezeket a módszereket oktatta később szemináriumokon is az úgynevezett „Látókör”-ökben. Komplex megközelítése sok hallgatót és tanítót ihletett meg és segített hozzá saját pedagógiai munkásságának fejlesztéséhez. Ezt a szemléletet képviselte az Egyház Oktatási Bizottságában, és az akkreditáció folyamatában is támaszkodtunk a tanácsaira, elsősorban a minőségbiztosítás terén. Szerteágazó érdeklődése újabb és újabb területek megismerésére sarkallta, elsősorban a gyógyítás és az egészség fenntartása terén. Kiemelt kutatási területe volt a buddhizmus és a modern tudományok kapcsolata, valamint a tudat szerepe a modern élet okozta problémák megoldásában.

Dobosy Antal